Jussi Vatanen aurasi tien, jota Jaakko Saariluoma kaahasi kahtasataaSavonlinjan Linjalla-sarja on erinomainen esimerkki modernista sisältömarkkinoinnista. Sarjan pääasiallinen tarkoitus on viihdyttää, ei valistaa. Sisältömarkkinointi ei herätä torjuntareaktiota, vaan halun katsoa, tykätä, kommentoida ja jakaa. Samalla mainostaja herättää kohderyhmässä positiivisia mielikuvia, jotka johtavat sitoutuneempiin asiakkaisiin ja myynnin kasvuun. Welling Creationsin toteuttama ja Jussi Vatasen tähdittämä Linjalla-sarjan ensimmäinen tuotantokausi oli yksi vuoden 2016 menestyksekkäimmistä suomalaisista viraalikampanjoista. Hyvää tarkoittavan, mutta yliyrittämiseen taipuvaisen linja-autonkuljettajan seikkailuja on Facebookissa ja YouTubessa seurannut yli 1,5 miljoonaa katsojaa. Vuonna 2017 toteutimme Linjalla-sarjan toisen tuotantokauden Jaakko Saariluoman kanssa. Tätä kirjoitettaessa sarjasta on ilmestynyt neljä jaksoa, joita on yksin Facebookissa katsottu neljässä viikossa yhteensä yli 1,1 miljoonaa kertaa. Tykkäyksiä on kertynyt yli 15000, jakoja noin 3500 ja ylistäviä kommenttejakin tuhatkunta. Kaikki merkit viittaavat siihen, että toinen tuotantokausi tulee jopa ylittämään ensimmäisen vuoden huikean menestyksen! Tuotantokausien kaikki jaksot löydät FILMIT-linkin takaa.
Tilaaja & kumppani: Nitroid
0 Comments
|
Peter WellingBloggaaja on käsikirjoittaja, ohjaaja sekä mainosmusiikin säveltäjä. ARKISTO
January 2020
|