Kymenlaakson Taksi tilasi Facebook-kampanjan. Tavoitteena oli taksiyhtiön tunnettuuden parantaminen hyväntuulisella ja mieleenpainuvalla tavalla. Ratkaisu oli kolmiosainen komediasarja, joka osoitti tehonsa jo ensimmäisen jakson myötä. Mitä kaikkea tapahtuu taksin takapenkillä? Kymenlaakson taksin komediasarja paljastaa sen inhorealistisella, mutta erittäin viihdyttävällä tavalla. Pääroolissa eivät kuitenkaan ole hankalat asiakkaat, vaan ammattikuljettaja, joka säilyttää rauhallisuutensa, ystävällisyytensä ja kohteliaisuutensa tilanteessa kuin tilanteessa. Rohkea ja hieman riskaabeli lähestymistapa kannatti. Sarjan ensimmäinen jakso on kerännyt Facebookissa neljän vuorokauden aikana 60 000 katsojaa, 300 jakoa, yli tuhat tykkäystä ja 200 kommenttia. Omaleimainen sisältömarkkinointi saa asiakkaan aidosti viihtymään brändin parissa. Tällöin seuraukset ovat yleensä hyviä. Tilaaja & kumppani: Nitroid
2 Comments
|
Peter WellingBloggaaja on käsikirjoittaja, ohjaaja sekä mainosmusiikin säveltäjä. ARKISTO
January 2020
|